Studio Cupido

Social media beheer - Terschelling.site

In opdracht van TerschellingPartners beheer ik sinds begin 2022 de sociale kanalen van Terschelling.site; dé social media van het waddeneiland Terschelling met een achterban van maar liefst >90.000 fans. 

Een uitdagende taak met verschillende kanalen, stijlen en volgers. 

Kerntaken
  • Maandelijkse contentkalender
  • Maandelijkse rapportage
  • Content creatie (foto/video)
  • Community management
  • Campagne ondersteuning
 
 

Bekijk hier de kanalen

Campagne - Dark Sky Terschelling

Terschelling is één van de donkerste plekken ter wereld en in 2014 is natuurgebied De Boschplaat erken als internationaal Dark Sky Park; een unieke plek waar de duisternis actief wordt beschermd. Zelfs de Melkweg is hier zichtbaar en tijdens heldere nachten kun je sterrenbeelden herkennen; gewoon in Nederland!

De Dark Sky campagne campagne richtte zich op het vergroten van bekendheid en bezoek in het laagseizoen.

Voor deze campagne maakte ik het contentplan voor Facebook, Instagram, X en Twitter. Alle posts zijn geplaatst in samenwerking met VVV Terschelling en Rederij Doeksen en zorgden voor een organisch bereik van meer dan 82.000.

Deze campagne won in 2024 een Bronzen Effie in de categorie ‘Gedrag Kort’ en een Gouden Grand Prix Content Marketing award in de categorie ‘Campagne’.

Campagne - Zen op Terschelling

Het leven van een (jong) gezin is vaak hectisch. Maar stel je eens voor: een plek waar de tijd even stil lijkt te staan én waar je kinderen hun innerlijke rust vinden. Dat wil toch iedereen? Met een Zen gezinsvakantie is dit dichterbij dan je denkt. Geen stress, helemaal zen.

Deze campagne benadrukt dat Terschelling een ervaring biedt die je meeneemt naar een staat van complete ontspanning, zelfs met kinderen.

Voor deze campagne maakte ik het contentplan voor Facebook, Instagram, X en Twitter. Alle posts werden geplaatst in samenwerking met VVV Terschelling en Rederij Doeksen.